PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=474262}

Tysiąc słów

A Thousand Words
6,6 43 209
ocen
6,6 10 1 43209
6,0 4
oceny krytyków
Tysiąc słów
powrót do forum filmu Tysiąc słów

Super Film

ocenił(a) film na 10

Ten film jest super , można się pośmiać jaki i popłakać Ci co piszą negatywne opinie na jego temat
nie znają się nawet minimalnie na filmach

ocenił(a) film na 7
Kiler9111

Po czym wnioskujesz, że osoby, które nisko oceniają ten film nie znają się? Co w ogóle masz na myśli, mówiąc "znać się na filmach"?
Mnie się on średnio podobał, trochę się ciągnął, ogólnie był przyjemny, ale nie aż tak. Daję 7 tylko dlatego, że naprawdę widać w nim mocny przekaz, morał. Gdyby nie to, dostałby ode mnie niższą ocenę, bo mnie nie oczarował i tyle, ale czy to znaczy, że nie znam się na filmach?

ocenił(a) film na 10
lovepeacefreedom

Połowicznie tak chodź ty możesz mieć inny gust. Ale wkurzają mnie ludzie tak zwani Hejterzy co w dupie byli i gówno widzieli nic w swym życiu nie osiągneli a chcą krytykować innych niech lepiej spieprzają do szkoły uczyć się a nie krytykować. Żeby znać się na filmach musisz obejrzeć ich pełno w danej dziedzinie a nawet pokuszę się o stwierdzenie wszystkie i mieć porównanie po czym stwierdzić czy owy film był gorszy czy lepszy. Porównaj sobie np komedię Chłopaki nie płaczą że współczesną polską komedią i zadaj sobie pytanie która Ci się bardziej podobała

ocenił(a) film na 7
Kiler9111

Rozumiem, że Ty obejrzałeś już wszystkie filmy i "znasz się".
PS. Jeśli posyłasz kogoś do szkoły, to najpierw zastanów się nas sobą :) Nie piszę tego ze złośliwości, chcę tylko dać Ci radę - przed napisaniem kolejnego komentarza na forum, sięgnij po słownik.

ocenił(a) film na 10
lovepeacefreedom