1. Watchmen - 5
2. Sucker Punch - 3
3. Człowiek ze stali - 3
4. Świt żywych trupów - 3
5. 300 - 3
1.Watchmen. Strażnicy 8+/10
2.300 8/10
3.Legendy sowiego królestwa 8/10 (bardzo ładna animacja)
4.Świt żywych trupów 7/10 (godny następca oryginału Romero)
Reszta to 5 i mniej...
I pomyśleć, że kiedyś gościa lubiłem za jego filmy. Jednak to, co obecnie kręci, woła o pomstę do nieba. Pomerdało chyba gościa.
Jest dobrze!!
1. Watchmen - 9/10
2. 300 - 8/10
3. Świt żywych trupów - 7/10
4. Legendy sowiego królestwa - 7/10
Dno dna!!
5. Człowiek ze stali - 4/10 (jeszcze nie upadek, ale blisko)
6. Sucker Punch - 3/10
7. BvS - 2/10 (Martha ratuj!!)
1. Watchmen. Strażnicy - 9+/10
2. 300 - 9+/10
3. Legendy sowiego królestwa - 8/10
4. Świt żywych trupów - 7/10
5. Sucker Punch - 6/10
6. Człowiek ze stali - 6/10
7. Batman v Superman: Świt sprawiedliwości - 5/10
1. Legendy Sowiego Królestwa 7/10
2. Watchmen 7/10
3. 300 6/10
4.Batman v Supermen 4/10
5. Man of Steel 4/10
1. Watchmen 7/10
2. BvS 7/10
3. MoS 7/10
4. 300 6/10
5. Legendy sowiego królestwa 5/10
6. Sucker Punch 5/10
7. Swit żywych trupów 2/10
1. BvS Ultimate Cut - 8/10
2. Watchmen Ultimate Cut - 7+/10
3. 300 - 7+/10
4. Man of Steel - 6/10
5. Legend of the Guardians: The Owls of Ga'Hoole - 6/10
6. Dawn of the Dead - 4/10
7. Sucker Punch - 3/10
8. Justice League - 3/10
1. Watchmen. Strażnicy - 9/10
2. 300 - 8/10
3. Człowiek ze stali - 7/10
4. Legendy sowiego królestwa: Strażnicy Ga’Hoole - 7/10
5. Świt żywych trupów - 6/10
6. Batman v Superman: Świt sprawiedliwości - 5/10
7. Sucker Punch - 5/10
8. Liga Sprawiedliwości - 4/10
1. Watchmen 10+/10
2. Świt żywych trupów 10+/10
3. 300 9/10
4. Legendy sowiego krolestwa: Strażnicy Ga'hoole 8/10
5. Człowiek ze stali 7/10
6. Sucker punch 7/10
7. Batman v Superman 6/10
8. Liga Sprawiedliwości 4/10
1. Watchmen. Strażnicy - 8/10
2. Liga Sprawiedliwości Zacka Snydera - 7/10
3. Świt żywych trupów - 6/10
4. Batman v Superman: Świt sprawiedliwości (Ultimate Edition) - 6/10
5. 300 - 6/10
6. Liga Sprawiedliwości - 5/10
7. Sucker Punch - 5/10
8. Człowiek ze stali - 5/10
9. Legendy sowiego królestwa: Strażnicy Ga'Hoole - 2/10